Nie patrz tylko na wskaźniki konwersji, kliknięcia i słupki sprzedaży. Zadbaj o branding swojej firmy, bo to on w dużej mierze ma wpływ na jej pozycję na rynku. W artykule podpowiadamy na co zwrócić uwagę podczas budowania marki i jak to robić skutecznie.
Rękojmia a reklamacja - jakie występują między nimi różnice i jakie wynikają z nich prawa dla konsumenta i obowiązki dla sprzedawcy? Oba te instrumenty chronią konsumenta w przypadku ujawnienia wady produktu. Więcej na ten temat dowiesz się w tekście!
Czym jest umowa sublicencyjna? Chcesz używać znaku na który ktoś posiada licencję? Musisz podpisać z nim umowę. Dowiedz się, jak skonstruować umowę sublicencyjną o stosowanie wynalazku i pobierz darmowy wzór w formacie PDF i DOC!
Konwersja, polega na wykonaniu szeregu czynności przez internautę, który dotarł do konkretnej witryny przez reklamę. Jeżeli chcesz zwiększyć konwersję w sklepie internetowym, przeczytaj na co powinieneś zwrócić uwagę!