Nie patrz tylko na wskaźniki konwersji, kliknięcia i słupki sprzedaży. Zadbaj o branding swojej firmy, bo to on w dużej mierze ma wpływ na jej pozycję na rynku. W artykule podpowiadamy na co zwrócić uwagę podczas budowania marki i jak to robić skutecznie.
Konwersja, polega na wykonaniu szeregu czynności przez internautę, który dotarł do konkretnej witryny przez reklamę. Jeżeli chcesz zwiększyć konwersję w sklepie internetowym, przeczytaj na co powinieneś zwrócić uwagę!
Chcesz mieć czytelników? Musisz zadbać o dobry content, który dobrze zoptymalizowany pod wyszukiwarkę Google będzie wspierał sprzedaż Twoich produktów lub usług. Content marketing - poznaj jego tajniki, które będą wspierać Twój biznes!
Szukasz pracowników do swojej firmy? Zamieszczenie ogłoszeń o pracę często wiąże się z dodatkowymi opłatami. Sprawdź, gdzie możesz zamieścić darmowe ogłoszenia o pracę, które trafią do osób poszukujących zatrudnienia.